W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie pacjentów, lekarzy stomatologów oraz personelu – w naszym gabinecie stomatologicznym zachowana jest najwyższa higiena pracy oraz bezpieczeństwo :
BEZPIECZNA REJESTRACJA W RECEPCJI
Przed przyjęciem pacjenta przeprowadzany jest wywiad telefoniczny – ogólny stan zdrowia, czyli braku objawów takich jak gorączka, kaszel, katar, duszności, trudności w oddychania oraz ból gardła, oświadczenie o przestrzeganiu zasady ograniczania rozprzestrzeniania się wirusa.
Wymagane jest zasłanianie ust i nosa w recepcji – maseczka bądź przyłbica.
Każdemu pacjentowi zostaje zmierzona temperatura – termometrem bezdotykowym.
Każdemu pacjentowi zostaje podany rozcieńczony płyn w celu zdezynfekowania jamy ustnej.
Każdy pacjent przy wejściu i wyjściu z gabinetu stomatologicznego proszony jest o umycie rąk – płynem dezynfekującym, dostępnym w naszej placówce stomatologicznej.
W recepcji wymagane jest zachowanie bezpiecznej odległości 1.5 m
Na terenie gabinetu stomatologicznego wywieszane są informacje dla pacjentów - instrukcje zawierające zasady bezpiecznego zachowania w czasie epidemii COVID 19.
Rekomendowana forma płatności: karta płatnicza
GABINET STOMATOLOGICZNY
Z powierzchni zostały usunięte wszystkie zbędne przedmioty z poczekalni oraz miejsc ogólnodostępnych.
Każdy pacjent podpisuje oświadczenie COVID-19.
W gabinecie stomatologicznym przyjmowany jest jeden pacjent na godzinę.
W gabinecie stomatologicznym przebywać może tylko jeden pacjent – z wyjątkiem dziecka, któremu może towarzyszyć jedna osoba.
Personel regularnie mierzy temperaturę – termometrem bezdotykowym.
Dłonie myte są min. Kilka razy dziennie – 40 – 60s.
Obowiązują maseczki, ubrania ochronne chirurgiczne, czepki na włosy, okulary ochronne oraz dłuższe rękawiczki ochronne.
Lekarz i asysta zachowują wszelkie zasady bezpieczeństwa.
Cały sprzęt oraz wyposażenie zostało pochowane do szafek – asysta wyjmuje je przy każdym pacjencie.
Zachowany zostaje porządek na powierzchni wyposarzenia do pracy.
Wszystkie powierzchnie w klinice dezynfekowane są nie rzadziej niż co 2 godziny. Dezynfekcja przeprowadzana jest także po każdym pacjencie.
Nasz personel wnosi do gabinetu tylko najpotrzebniejsze przedmioty.
Lekarz oraz asysta pracują w fartuchach, czepkach, przyłbicach i rękawiczkach.