• Slider 1
  • Slider 2

 

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie pacjentów, lekarzy stomatologów oraz personelu – w naszym gabinecie stomatologicznym zachowana jest najwyższa higiena pracy oraz bezpieczeństwo :
 

BEZPIECZNA REJESTRACJA W RECEPCJI

  1. Przed przyjęciem pacjenta przeprowadzany jest wywiad telefoniczny – ogólny stan zdrowia, czyli braku objawów takich jak gorączka, kaszel, katar, duszności, trudności w oddychania oraz ból gardła, oświadczenie o przestrzeganiu zasady ograniczania rozprzestrzeniania się wirusa.
     
  2. Wymagane jest zasłanianie ust i nosa w recepcji – maseczka bądź przyłbica.
     
  3. Każdemu pacjentowi zostaje zmierzona temperatura – termometrem bezdotykowym.
     
  4. Każdemu pacjentowi zostaje podany rozcieńczony płyn w celu zdezynfekowania jamy ustnej.
     
  5. Każdy pacjent przy wejściu i wyjściu z gabinetu stomatologicznego proszony jest o umycie rąk – płynem dezynfekującym, dostępnym w naszej placówce stomatologicznej.
     
  6. W recepcji wymagane jest zachowanie bezpiecznej odległości 1.5 m
     
  7. Na terenie gabinetu stomatologicznego wywieszane są informacje dla pacjentów - instrukcje zawierające zasady bezpiecznego zachowania w czasie epidemii COVID 19.
     
  8. Rekomendowana forma płatności: karta płatnicza
     

 

GABINET STOMATOLOGICZNY

  1. Z powierzchni zostały usunięte wszystkie zbędne przedmioty z poczekalni oraz miejsc ogólnodostępnych.
     
  2. Każdy pacjent podpisuje oświadczenie COVID-19.
     
  3. W gabinecie stomatologicznym przyjmowany jest jeden pacjent na godzinę.
     
  4. W gabinecie stomatologicznym przebywać może tylko jeden pacjent – z wyjątkiem dziecka, któremu może towarzyszyć jedna osoba.
     
  5. Personel regularnie mierzy temperaturę – termometrem bezdotykowym.
     
  6. Dłonie myte są min. Kilka razy dziennie – 40 – 60s.
     
  7. Obowiązują maseczki, ubrania ochronne chirurgiczne, czepki na włosy, okulary ochronne oraz dłuższe rękawiczki ochronne.
     
  8. Lekarz i asysta zachowują wszelkie zasady bezpieczeństwa.
     
  9. Cały sprzęt oraz wyposażenie zostało pochowane do szafek – asysta wyjmuje je przy każdym pacjencie.
     
  10. Zachowany zostaje porządek na powierzchni wyposarzenia do pracy.
     
  11. Wszystkie powierzchnie w klinice dezynfekowane są nie rzadziej niż co 2 godziny. Dezynfekcja przeprowadzana jest także po każdym pacjencie.
     
  12. Nasz personel wnosi do gabinetu tylko najpotrzebniejsze przedmioty.
     
  13. Lekarz oraz asysta pracują w fartuchach, czepkach, przyłbicach i rękawiczkach.
     
  14. Na bieżąco uzupełniane są płyny do dezynfekcji.